martinaoh.blogg.se

2015-05-22
23:58:08

hej

hejsan, idag kände jag att jag vile skriva av mig lite! 
jag vill gå ner i vikt som många andra. att sträva efter en platt mage gör många i dagens läge och det finns 100 olika metoder för att nå sina mål tillexempel: dieter eller hård träning och ändrade mat vanor!
Men jag tycker det är svårt med allt jag tänker inte gå på någon diet det känns inte som det är något för mig och jag har inte tid att träna 5 dagar i veckan, sen är jag väldigt mat glad och det är svårt att dra ner på maten men det är något jag försöker göra. men det är inte alltid så lätt.
snart är det bikini sesong och jag har världens ångest för jag inte trivs med mig själv. jag vet att det är larvigt men det är så det är och jag tränar när jag har tid och försöker att inte äta så stora portioner och drar ner på läsk och onyttigheter men det g¨r ju som det går. men jag känner att en vacker dag når jag mitt mål! 
det är bara att blicka framått!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: